سوينسوين، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

سوين مامان

شاد بودن يا مادر بودن يا هر دو؟

1392/5/28 11:42
نویسنده : صبا
297 بازدید
اشتراک گذاری

سوين خوشگلم.....

اون محمد طاهايي كه مي گفتم دستات را ببري بالا و براش دعا كني تا برگرده پيش مامانيش.....خدا را هزاران بار شكر دعاهات قبول شدند و اون برگشت دوباره پيش مامان مهربونش......

خيلي شبها از غم دور بودن طاها از مامانش بداخلاق مي شدم و شايد كمي هم براي شما بداخلاقي مي اوردم...منو ببخش دختر خوشگلم.........منو ببخش

آخه شما نمي دوني مامان بودن چقدر سخته؟

بخواي مامان باشي اونم مامان خوبي و بعد شاد هم باشي خيلي خيلي سخت ميشه...

دوست دارم هم مامان باشم هم شاد ....خيلي سخته اما تلاش مي كنم...

حالا كه مامان محمد طاها خوشحال شده و خنده روي لباش اومده منم مي تونم خوشحال باشم....

خدا را شكر كه هميشه آخر هر سختي و جدايي ، آسايش و شيريني وجود داره......

سوين خوشگلم راستي يادم رفت بگم ديشب توي خواب بلند شده بودي و بابايي بابايي مي گفتي ، رفتي بالاي سر بابا .....بابايي هم كه فكر ميكرد خواب مي بينه..چشماش را باز نكرد.....

منم بلند شدم و مي خواستم ببرمت پيش خودم ......آخه فكر كردم خوابي و منو ميخواي شير بخوري.......

بلندت كردم ببرم بغل خودم بخوابي اما شما بابايي را واقعا مي خواستي ......

اونم چون فكر كرده بود خواب مي بينه بلند نشد و شما خودت رفتي توي بغلش خوابيدي........

صبح بابيي وقتي فهميد خواب نديده و واقعي بوده كلي برات ذوق كرد.....ميگه ببين دخترم كلا شده بچه بابايي...

خوب ديگه چه كار ميشه كرد دخترا همشون بابايي هستند........خوشحال باشيد با هم .منم كيفتونا مي برم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوين مامان می باشد